שתף

7 הפרמטרים שהכי משפיעים על הקידום האורגני

11:29 22.06.2020

מה חדש ברחובות

מאת: אייל רחמים.

 

בין אם אתם משווקים ומקדמים מוצר כזה או אחר בגוגל, אולי בכלל איזשהו סוג של שירות, אתם צריכים להבין דבר או שניים בקידום אתרים, שיווק ופרסום בגוגל ועוד.

בקשר לקידום אורגני, בהחלט ישנם כמה טיפים טובים שיסייעו לכם להתברג מעלה בתוצאות מנועי החיפוש


1. כתיבת תוכן ממגנט, שיווקי, אינפורמטיבי ובגובה העיניים

כשמדברים על קידום אתרים אורגני ושיווק באינטרנט, באותה הנשימה גם מזכירים תמיד כתיבת תוכן איכותית. בשורה התחתונה, בין אם אתם משווקים מוצר כזה או אחר, כמויות התוכן שתפרסמו באתר שלכם יהיו במקביל לתחרותיות שבתחום עיסוקכם. תחום העיסוק גדוש בתחרות? יותר תוכן. בכל מקרה, שמרו על איכות התוכן, השקיעו בו ותשאירו אותו בגובה העיניים.


2. השתמשו בתכנים שלכם בביטויי זנב ארוך

בימינו, כל תחום כמעט הוא תחרותי, גם אם מדובר בנישה עסקית כזאת או אחרת. וכשמדברים על תחרות, מדברים על כתיבת תוכן לאתר בכמויות בהחלט נרחבות. בבואכם לפרסם תכנים באתר האינטרנט, כדאי לזכור להשתמש בביטויי זנב ארוך. דוגמה: "אינסטלטור ברמת גן מחירים". 


3. שמרו על איזון וצפיפות נכונה של KEYWORDS

זכרו, אמנם גוגל מחפש לראות אצלכם באתר ביטויי ומילות חיפוש רלוונטיים, אבל עומס של מילות חיפוש הוא אף פעם לא טוב. השקעתם וכתבתם מאמר של 400 מילים עבור האתר שלכם? מילות מפתח צריכות להופיע במידה הגיונית, לא 7 ביטויים בכל פסקה שאתם כותבים.


4. הקפידו על הנעה לפעולה

נסו להניע אנשים לפעולה באתר האינטרנט שלכם, מה שיסייע לגוגל להבין כי האתר שלכם אכן איכותי וגורם לאנשים להישאר בו זמן רב, עד כדי הישארות לצורך השארת פרטים ויצירת קשר. לא הנעתם לפעולה והגולש נטש במהרה את האתר? ייתכן שתקבלו ניקוד שלילי בגוגל מבחינת SEO.


5. כדאי להקפיד על נוכחות במדיות החברתיות

כשמדברים על קידום אתרים ונוכחות דיגיטלית, מדברים על נוכחות במדיות החברתיות ובפלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין ועוד. הקפידו על נוכחות גבוהה בפלטפורמות הרלוונטיות, מה שמוביל אותנו לטיפ הבא:


6. רלוונטיות של פרסום באינטרנט

בין אם אתם מוכרים מוצר כזה או אחר באינטרנט, אולי בכלל אתם מעוניינים בשיווק של שירות מסוים, אתם צריכים להקפיד על רלוונטיות בפרסום שלכם. אם האלגוריתמים של גוגל מבחינים בפרסום לא רלוונטי המקשר אליכם, אתם יכולים "לזכות" ב-PENALTY ע"י גוגל (ענישה בדירוגים של תוצאות החיפוש).


7. מומלץ לבנות מערך לינקים חזק ויציב

אולי הכותרת טיפה מטעה. התכוונו לכתוב – חובה לבנות מערך לינקים חזק ויציב. לידיעתכם, בעיקרון, גוגל עשויים להעניש על רכישה של לינקים, אבל אין ספק שרוב רובו של העולם פועל בדרכים אלו של רכישות קישורים למטרת בניית מערך לינקים לאתר. בכל מקרה, מדובר בפעולה שהיא חובה עבור תהליכים קידום אורגני SEO.

 

בהצלחה!

 

© אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם צילום שיש לכם זכויות בו, אתם ראשים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו. צור קשר

שתף

לוח ארועים

לכל הקופנים

קופונים

Loading...