רחובות בכף היד
מה חדש ברחובות
רחובות בכף היד: מפה דיגיטלית חדשה תעניק לכם מידע על כל השירותים העירוניים בשכונה שלכם
תמיד רציתם לדעת יותר על האזור שבו אתם גרים בעיר? עיריית רחובות משיקה היום מפה דיגיטלית חדשה בה מצוינים כלל השירותים העירוניים בכל רחבי העיר* המפה נמצאת במקום בולט מאוד: הקישו על המילים "השכונה שלי" בעמוד הבית של אתר העירייה
המפה היא החלק השלישי והאחרון במהלך הנגשת השירותים המקוונים לתושבים, שהחל עם העלאת האתר החדש, המשיך בחידוש האפליקציה העירונית וממשיך עם הנגשת המידע באופן אזורי ושכונתי – באמצעות המפה הדיגיטלית
מה תוכלו לגלות באמצעות המפה? את כל המידע על כלל השירותים העירוניים הנמצאים באזור מגוריכם החל מפארקים וגינות, דרך ספריות, גני ילדים ובתי ספר, מגרשי ספורט, מוסדות תרבות, מתנסי"ם, מתקני מיחזור, בתי כנסת ומקוואות, מתחמי כושר ציבוריים, מקלטים, גינות כלבים, מתחמי האכלה לחתולים ועוד ועוד
רוצים להכיר את כל השירותים העירוניים באזור מגוריכם? לחצו על הלינק > https://www.rehovot.muni.il/map/
עיריית רחובות משיקה את המפה הדיגיטלית החדשה של העיר. המפה נועדה כדי להנגיש לתושבי העיר את כל המידע על השירותים העירוניים הנמצאים באזור מגוריהם. המפה כוללת בתוכה את כל השירותים העירוניים אותם מספקת העירייה לתושבים, החל מגני ילדים ובתי ספר, ספריות ומוסדות תרבות, דרך מתקני מחזור מכל הסוגים (זכוכית, אריזות, נייר, קרטונים, פסולת אלקטרונית ועוד) עד לפארקים והגינות הציבוריות, מתחמי הכושר, המתנסי"ם, המקלטים, שירותי הדת ובם בתי הכנסת, המקוואות ובתי העלמין. המפה החדשה מעניקה התייחסות מיוחדת גם לבעלי החיים כאשר מצוינות בה כל גינות הכלבים הפזורות ברחבי העיר ובנוסף גם תחנות האכלה לחתולים.
המפה מוקמה במיקום הבולט ביותר באתר – בעמוד הבית, למעלה . לצפייה במפה ובאיתור השירותים העירוניים באזור מגוריכם, יש להקיש על המילים "השכונה שלי" בראש עמוד הבית של אתר העירייה, או לחצו על הלינק > https://www.rehovot.muni.il/map/
המפה הדיגיטלית היא החלק השלישי במהלך שדרוג השירותים המקוונים שהעירייה מספקת לתושבים, כשהשלב הראשון היה הקמת אתר עירייה חדש, אותו השיקה העירייה בסוף שנת 2021. האתר החדש הוא אתר רספונסיבי, נגיש, שירותי וידידותי יותר למשתמשים. בזמן הקמת האתר הגורמים המקצועיים בעיריית רחובות למדו וחקרו את ביצוע הפעולות של התושבים וסדר העדיפויות שלהם, זאת כדי להפיק לקחים מהרגלי הגלישה והצרכים של התושבים ולהטמיע אותם באתר החדש. בעזרת האתר החדש תושבי העיר יכולים לחסוך לעצמם זמן יקר שבעבר היה מוקדש להגעה פיזית למשרדי העירייה או שיחת טלפון. באמצעות האתר החדש תושבי העיר יכולים להגיש טפסים דיגיטליים בכלל הנושאים העירוניים: חינוך, הנדסה, רישוי עסקים, מיסים, תנועה וחניה, נכסים והקצאות קרקע ואפילו בעלי חיים.
בחלק השני של שיפור השירות, עיריית רחובות השיקה בתחילת שנת 2022 את האפליקציה העירונית החדשה, שנועדה גם היא לשפר את השירות לטובת התושבים. האפליקציה המותאמת לטלפונים חכמים מסוג אנדרואיד ואייפון, מציעה לתושבים מגוון שירותים מקוונים, בין היתר: דיווח מהיר ופשוט למוקד העירוני, איתור ומעקב אחר פניות, ביצוע תשלומים, קבלת מידע על כל אירועי התרבות והפנאי, קבלת מידע על מועדי פינוי האשפה והגזם באזורים השונים בעיר וכמובן דרכי יצירת קשר עם מחלקות העירייה.
כחלק ממהפכת השירות שכללה הקמת אתר עירייה חדש ואפליקציה שירותית ומתקדמת, בתחילת השנה (2023) זינקה עיריית רחובות מהמקום ה-65 אל המקום ה-4 במדד הדיגילוקאלי של חברת Deloitte, מדד הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולעסקים ברשויות המקומיות.
בנוסף, בשנה האחרונה עיריית רחובות התקדמה במדד חשוב נוסף והוא מדד השקיפות הארצית בו דורגה העירייה במקום ה-10 וזכתה לציון A כאשר עמדה בהצלחה ב-97 קריטריונים מתוך 111 אותו הציב המדד המתייחס לכל ענייני הרשות המקומית.