זהר בלום: הגיע הזמן שלרחובות תהיה עירייה שהתושבים אוהבים
מה חדש ברחובות
זהר בלום: "תושבי רחובות אוהבים את העיר ולא אוהבים את העירייה! הגיע הזמן להתחיל מחדש עם ראש עיר חדש והנהגה חדשה"
המועמד הליברלי לראשות העיר, זהר בלום, מציג היום את החזון שלו למהפכת השירות לתושב ואת תוכניתו שתיצור מהפכה בשיתוף הציבור, תספק שקיפות מרבית ותיתן מענה אישי, יעיל ושירות מהיר.
בראיון לכלי התקשורת אמר בלום:
"התושבים מרגישים שהעירייה התנתקה מהם. הם מאוד אוהבים את העיר ופחות אוהבים את העירייה, וזה חייב להשתנות. כי העירייה עושה המון, והעירייה בראשותי תעשה עוד יותר.
אני אדאג שהתושבים יקבלו את התמורה המלאה בעד הארנונה הגבוהה שלהם.
אני מבטיח לעבוד למען התושבים, להיות קשוב, לפעול בשקיפות מלאה ולשתף את התושבים מראש בתהליך קבלת ההחלטות".
במסגרת התוכניות האסטרטגיות של זהר בלום, המועמד לראשות העיר, פורסמה היום (14/02) תכנית מהפכת השירות לתושב שמיועדת לתת מענה לתלונות החוזרות ונשנות של תושבות ותושבי העיר על אי שביעות רצון מרמת השקיפות של פרסומי העירייה, הנגישות והמענה האנושי לתלונות הציבור.
בלום מתחייב להפוך את רחובות לעיר מתקדמת וטכנולוגית שתתנהל בצורה חכמה ומתאימה למאה ה-21, והוא, כראש העיר, ינהיג מדיניות חדשה של שירות איכות, מענה אנושי מקצועי, זמין ואדיב תוך כדי הקשבה ושיתוף הציבור.
העירייה בראשותו תפעל להנגשת כלל המידע הרלוונטי לתושב והשירותים העירוניים דרך אתר האינטרנט והאפליקציה, והוא מבטיח לנסח אמנת שירות שתגדיר את זמני הטיפול בבעיות ובמפגעים שונים שידווחו למוקד עירוני תוך כדי הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים מדויקים.
על פי התכנית, ימונו רפרנטים שיטפלו וייסעו בבירוקרטיה פנימית ובפניות ספציפיות לבני הגיל השלישי ולעולים החדשים בעיר, יופעל מערך קבוצות וואטסאפ ייעודיות לשכונות שיתופעלו באחריות מנהלי האזורים על מנת ליצור שיתוף בין התושבים לגורמי העירייה ויתבצע שיתוף ציבור מלא בהחלטות עירוניות משמעותיות, החל משלבי התכנון ועד לשלבי הביצוע, באמצעות סקרי דעת קהל.
בנוסף לכך, בלום מבטיח לפרסם את תקציב העירייה בשקיפות מלאה, תוכנית עבודה שנתית ורב שנתית המקושרות לתקציב שיכללו פירוט מלא עם כלל הסעיפים והפרוטוקולים (כולל ישיבות הוועדות), ולדאוג שכל ישיבות המועצה ישודרו בשידור חי ברשתות החברתיות ויפורסמו באתר העירייה.
בלום מוסיף ואומר: "רחובות תשנה את פניה ותשים את התושב במרכז כאשר הנחת היסוד היא שצורכי התושב עומדים בליבת העשייה בכל ההיבטים האפשריים. אני מבטיח להעניק שירות באופן המתקדם והחדשני ביותר- בשקיפות, הגינות, נגישות וזמינות מרבית!
בנוסף לכלל ההתחייבויות שלי, אני מבטיח שאהיה זמין לכלל תושבות ותושבי העיר, 24 שעות, 7 ימים בשבוע, ואקבל קהל, מיום ראשון עד יום שישי, מהשעה 05:00 בבוקר. בנוסף לכך, בימי שישי, אקיים מפגשים אישיים של ראש העיר עם התושבים, דלת פתוחה עם ראש העיר. המפגשים יותאמו באמצעות האתר והאפליקציה העירונית לנוחיות התושבים".
לרשימת ההתחייבויות של זהר בלום ולקריאת כלל מצע החינוך, כנסו לכאן: מהפכת השירות לתושב – זהר בלום (zoharblum.co.il)